8.08.2011

MaaF KaWaN2Ku



satu jer perkataan yang aku nak cakap...maaf wat sesiape yang pernah kenal aku kalau selama perkenalan kite aku ade wat salah pape dan sakitkan hati sape2....






aku pon xtaw kenapa aku ase down sgt3x ase macam nak mati... tapi aku taw orang mesti cakap xelok berkata begitu huhuhuh....
 yela ap tak nyer  setiap kali aku online muka buku aku mesti kawan2 aku update....her/his work to .... bla..bla..bla....

kalau orang lain mesti cakap...elok2la 2 kawan2 ko dapat keje sekurang2nya ko boleh tumpang gembira sekali.....tipu la aku xrase gembira,,,aku memang rase gembira...tapi sebenarnya perasaan aku lagi sedih....aku jeles...dan aku entahla tak tau nak cakap ape ...yang pasti benda nie aku jer yang dapat rase...

HuHuHu dUlU kaT  KolEj maybe aku klas leader...tp aku dah xsekuat dulu.... Nak taw x... 5 syarikat yang panggil aku keje aku tolak macam 2...aje...sebab family aku sume xbagi aku keje kat kl n sume offer yang aku dpat kat kl...arini aku menangis jer sebab cek 2 email2 lima2 company 2 cakap dia dah tutup tarikh temuduga...

kalau orang lain mesti cakap aku lah insan palng bodoh yer memang ap yang dia cakap 2 betulla tu...ak wat sume nie pon sebab aku nak jage hati family aku sebab dieorang susah payah  habiskan duit tok sara aku belaja so aku ikot jela....dieorang soh aku sambung belajar so aku sambung jela belajar......aku dah xboleh nak wat apa2....,huhuhhu

pape pon korang bertuah sebab masih boleh tentukan mase depan sendiri kalau aku nie pape pon xleh..tapi aku xpernah marah pon ngan family aku sebab tentukan mase depan aku..ade hikmah disebaliknya...cume kadang2 aku terkilan n aku rase nak memberontak kenapa  orang lain leh tentukan mase depan tapi aku xleh...papepon aku redha maybe nie takdir hidup aku dan ade hikmah nya satu hari nanti .

tapi aku xpernah harapkan pape hikmah pon...sebab aku takut ak kecewa kalau harapan 2 x kesampaian..hihihihih........

So the best way yang aku wat sekarang aku jauh2kan diri aku dri aku dari kawan2 aku n aku xtengok pon email sal jobstreet or jobsmalaysia sebab aku xnak sakit hati dan jawatan 2 dengan segala hormat nya aku serahkan kat penganggur kat malaysia nie..papepon tahniah wat sape yang dapat jawatan 2...dan aku pon dah delete email yang offer aku 2...bialer....terpadam dari ingatan aku ini....

PaSaL SaMbUng BelajaR Pon aku xpk lagi sebab ape yang aku rase sekarang aku xnak wat pape aku dah kecewa tahap gaban....biala ap yang akan datang aku terima aje.....


waT sahabatku Nadziatie bt Dzulkifli aku mintak maaf bnyak2 sebab mungkir janji ngan ko maaf jugak sebab xdpat capai impian same2 semoga ko berjaye kat sane...aku tahu ko bnyak berusaha tuk tolong aku tapi aku xdapat tolong diri aku sendiri..

Maaf sangat2 wat sahabat baikku...aku memang xtahu macam mane nak bagitau kat ko sebab aku nak jage hati ko..aku saje tipu ko sebab aku memang xtahu nak terus terang macam mane kalau ko bace entry aku nie,,aku harap ko xmarah ak n aku harap sangat2 ko paham aku..


kalau family boleh bersusah payah untuk jadikan kite macam nie , apa salahnya kite bersusah payah tuk jage hati mereka...nie jer kate2 yang ak pegang supaya aku dapat bertahan....wat kawan2 yang pernah kenal aku.....1 je ak nak cakap...aku dah x macam dulu n maafkan aku sebab jauhkan dri dari korang....dan hanya aku taw kenapa aku wat macam nie.... dan aku harap sangat2 korg dapat maafkan aku dan tahniah sebab dah berjaya cipta mase depan yang indah

wat kawan2 yang baru kenal aku kat fb thanks sebab panggil aku kaki like uhuhuhuhuhuhuhuh.....korang kenal ak lain...kat fb memang aku tunjuk aku happy , gile2x sebab aku xsuke kawan2 aku tengok ak sedih ..hakikatnya aku jer yang taw dan 2 jer cre ak nak happy kan diri aku ngan wat benda giler3x.........


No comments:

Post a Comment