12.06.2013

sejarah mungkin berulang





      







      maaf kan aku.. bukan niatku untuk memalukanmu wahai kaum adam.. tapi hatiku benar2 terluka... sekalipun xpernah terlintas untuk membuat kamu  rasa bersalah... bukan salahku jika aku tidak memandangmu bukan salahku jika aku tidak bergaul dengan mu wahai kaum adam. aku cuma ingin menjaga batas aku sebagai se0rang gadis. tadi mungkin kamu berdua betul malu.bukan niatku untuk mengasing kan diri walaupun duduk semeja. aku cuma ingin menjage batasku. terima kaseh kerana sanggup berpindah meja kerana memahami.kita xpernah kenal xpernah bersua tapi kamu sanggup menghormatiku.. terima kasih aku p0n turut mengh0rmati kalian... aku benar memohon maaf kerna membuat kamu berdua malu disebabkan semua orang memandang kalian kerana sikapku yang mengasingkan diri... aku takut... aku cuma takut sejarah itu berulang kembali.

No comments:

Post a Comment