4.05.2012

MaK JaNgaN IsaW



SaaT Nie ak tengaH dengar nasihat mak ak huhuhuhuh...caye x??malam2 macam nie mak ak masih xberhenti bercakap......risau sangat dia pasal apa yang nak jadi es0k hahahhahah...kadang2 bile pk balik macam kelakar sebab gaya mak ak nie macam nak anta anak dia nie mas0k darjah 1 ...sayang bet0l mak kat aku kan ....tapi jangan isaw tihah nie p0n sayang mak.....

mak jangan isaw ok??nie bukan first time anak mak kerja dah mcm2 tempat anak mak nie kerja....yela mayb nie first time anak mak kerja kat kamp0ng.......aku p0n sebenarnya cuak gak t0k hari es0k...tapi nak wat mcm mane wat samber jer la huhuhuhuhuhhu.....

kadang2 bile pk balik...runsing sebab bila saat2 terakhir ak nak kerja ni la baru sume orang nak bagi tahu adik...pakcik nie ade kerja 0....adik kerja la dengan pakcik..huhuhuhh..pakcik ayat pakcik terlampau lambat diuahkan hahahahahahaah saya dah dpat kerja huhuuuh......semoga ak x tersalah piih.......


sem0ga aku melalui hari es0k dengan mudah...amin......




dap...dup...dap...dup....dap....dup....dap...dup...dap...dup...


             






     d0aKaN aKu BeRjaYa eS0k daN C0Mel MaCaM NIe..huhuhuh













No comments:

Post a Comment